Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 16:28:43 +0200

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02187 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Laane küla, Lennu tn 64 (Puurkaev) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 
lõikele 1 ja 3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseaduse § 42 lõikele 6, peab 
haldusorgan enne haldusakti andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) 
võimaluse esitada kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta 
oma arvamus ja vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, 
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks ehitusloa eelnõu. Kui Teie, kui 
kooskõlastaja või arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest 
arvates kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud 
tähtaja pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi 
kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta 
arvamust avaldada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26907913>  (menetlus nr: 
418279), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 15.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister